Four Five Seconds

Det drar ihop sig. Om inget oväntat sker så kommer jag hem om ca 3 veckor. Det känns så overkligt och konstigt. Från 35 grader till minus 20 (!!?) men jag börjar känna mig klar med Bali. Äntligen! Om man nu blir klar? 
För att göra det enklare att lämna paradiset och komma hem till kylan har jag gjort en lista på 15 saker som jag faktiskt längtar efter (förutom det självklara som typ alla jag känner) Förhoppningsvis kompenserar de regelbunden massage, yoga på risfälten, surf i solnedgången och allt det där... 
 
1. Dricka gott vin
2. Frysa och vilja ta på mig en tröja
3. Laga mat i eget kök 
4. Åka tunnelbana till en kompis
5. Springa en runda i skogen 
6. Köpa en påse lösgodis 
7. Använda högklackat 
8. Äta stuvade makaroner och falukorv 
9. Slökolla på tv i soffan 
10. Använda mössa 
11. Bada badkar 
12. Äta ostbricka
13. Grilla korv 
14. Dricka vatten ur kranen 
15. Gå till frisören  

Kommentera här: